Set the fire to the third bar

Igår skulle det ju bli valborgsfest, men blev inte så mycket festande för min del. Hade haft ont i magen under dagen och på kvällen blev det bara värre så vid halv tio gick jag in till mej och däckade. Skoj skoj...Nu har jag sovit bort större delen av dan, men också det mesta av magontet och illamåendet, så nu har jag riktigt ont i huvet och mår allmänt skumt just för att jag sovit så mycket...

I'm miles from where you are
I lay down on the cold ground
I pray that something picks me up
And sets me down in your warm arms

Borde väl ta och städa lite, för imorrn kommer mamma och pappa hit och då är det nog bra om det ser lite snyggt ut här i alla fall. Dom ska för övrigt ta med sig min cykel så jag slipper gå när alla andra cyklar :P gillar i och för sig inte min cykel så värst, men den får duga.

Kan också tala om att nu är jag ledig fram till nästa tisdag! Eller ja, ledig o ledig..har ju en massa jag måste göra, men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0