Carry me home

Blir inte så mycket vettigt gjort när det är så varmt ute. Har nämligen legat ute i solen större delen av dagen idag, och till och med jag lyckades få lite färg, och speciellt på magen där jag missade att smörja in mej, men men, får hoppas att det går över till en mer brun nyans sen bara :P Tänkte att jag skulle läsa lite medan jag var ute, men det var så mycket skönare att bara göra ingenting.

Hela helgen i övrigt har också varit bra. I fredags var det fest, först hemma hos mej med tjejerna, och sen begav vi oss till en annan förfest med lite fler folk. Det var skoj, men hände väl inte så värst mycket speciellt där, eller? Minnet är inte helt hundra, försökte i alla fall reda ut lite med Lalla :P Sen var det dags för Timo Räisänen, och han var braa! Träffade på nån skum tant där med, som tydligen tyckte att jag hade bott för länge i Årby, say what?! Förstod inte mycket av vad hon pratade om, men blev i alla fall räddad, i och för sig av någon som tydligen inte tyckte att jag behövde räddas, men tack då Becka =) Kan också tala om att det var väldigt kallt att gå barfota hem, men vad ska man göra när man har ont av alla skavsår??

Igår blev det lite parkhäng, och Vilsta efter det. Sen skulle dom flesta festa vidare, men jag var så förbannat seg (eller halvdöd rättare sagt), efter lite brist på sömn..och alkoholen kvällen innan gjorde väl också sitt..så jag åkte hem och tittade på melodifestivalen en liten stund istället, vilket inte var nåt vidare skoj, men Björn var ju söt i alla fall =)

But just this feeling is enough to make me stay

Jo, hade ju tänkt skriva nåt som min granne sa förra veckan efter en utekväll, men eftersom jag är så dålig på att uppdatera här så får jag ta det lite kort nu istället. Vi sitter i vår korridor och äter vårt mos och snackar skit...plötsligt frågar denna granne om jag hörde nåt som lät. Mm, säger jag, jag tyckte det lät som någon låste sin dörr. Nää.., säger hon då, jag tror det var en uggla. Och hon säger det helt seriöst med, och som med allt annat: Det var mycket roligare när man var där :P För övrigt är det mycket skumt som kommer ur hennes mun, och det vore intressant att veta vad som egentligen försiggår i hennes huvud. Men du är skoj att lyssna på i alla fall tjejen! =) Var nog nåt annat från förra helgen som jag skulle skriva om med, men det har jag nog glömt..

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hahahahhaaaa! Seriöst. "Jag tror det var en uggla" ;P

Men aa.. haha, kul att jag är skoj att lyssna på :P

Sov så gott nu vännen.. jag har haft skitkul ikväll :) men ja, vi är ju som vi är - men det bjuder vi på :D

2008-05-30 @ 00:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0