Can't stop now

Åh, så skönt att värmen håller i sej! Jaja, vet att jag tjatar om vädret (tror jag, eller om jag bara tänkt det..) men är en nog en "vädermänniska", mår så mycket bättre när vädret är bra (=soligt och varmt). Eller oftast i alla fall.
Igår gick jag och en hemkommen Frida (du får allt se till att vara här lite oftare!) ut och åt glass. Vi satt på bryggan på Strömsholmen och dinglade med benen, och sen gick vi och gungade och lekte lite i lekparken. Härligt att vara liten ibland =) och speciellt härligt att gunga. Inte ofta det händer. Under min VFU fick jag mest hjälpa till att göra fart istället =P

Should I walk away, finish up the game and play it safe?
But I can't stop now!

Idag skulle jag försöka mej på att byta en glödlampa som gått sönder. Eftersom det är en plafondlampa tänkte jag att det skulle vara ett helt företag att byta den, men det var ju bara att ta bort glaskupan, eller vad det nu heter. Hur enkelt som helst tänkte jag och skulle börja skruva bort den. Men jag hann knappt börja förrän jag fick glödlampan i handen. Medan sockeln satt kvar. Bravo! Precis då kom Frida och ringde på och eftersom vårt hus i princip är en stor byggarbetsplats för tillfället gick vi på jakt efter en elektriker som kunde hjälpa lilla hjälplösa mej. Elektrikerna hade dock gått hem för dagen, men fick i alla fall hjälp av en snäll snickare. Så kan det gå. Nu hoppas jag bara att jag dammsugit tillräckligt så jag slipper få glassplitter i fötterna..

How should I be moving
I don't have a chance
I'm losing it
but still I want another dance



Idag blev det inte så mycket plugg som jag hade tänkt.. *nähä, ovanligt!* Istället blev det mys i parken med glass och fotboll. Vi skulle cykla dit och då upptäcker jag att nån jävel har snott mina hornstyren! Kan ju fråga sej vem det var som var i sånt stort behov av dom och orkade skruva loss dom..men varsego då! Pucko! Jag råkade faktiskt gilla dom...Jaja, jag ska väl försöka överleva utan dom =P

Kommentarer
Postat av: misswar

mmmmmmmmmmm jag ska försöka hålla mig här. Tur att jag inte har indesign i datorn.. och hela denna kursen går i princip ut på att sitta i indesign...

2008-05-07 @ 20:57:01
URL: http://misswar.blogg.se
Postat av: Becka

hahaha, det är inte din dag idag Marre-snarre! Stackars liten! Det är nääästan så att jag kan tänka mig att skänka
min horn till dig.. Hm, men med lite vidare eftertanke så NEJ! Mohaha :P

2008-05-07 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0