15 broken bones

Idag blev det en liten kvällspromenad med Frida och jag passade på att ta med kameran. Tar alldeles för lite kort nu för tiden, skulle ju vara kul att börja fota lite mer igen, men då behöver jag nog ha en ny kamera. Den får nämligen allt mer ryck, man får byta plats på batterierna för jämnan för att den får för sej att dom är slut, och nu fick den också för sej att stänga av sej efter varje kort man tog. Bra grejer det här.

Vi gick i alla fall ner till ån och Frida höll på att ramla i =) Jag höll mej stående och balanserade på muren, läskigt värre :P Frida tog även ett smakprov av en rhododendron (?) vi stötte på.

                          

I was hooked on a beat
In my mind on repeat
I was singing a melody
Don’t know where I’ve got it from
Then I thought about you
I found your heart on the floor
Beating like never before
Found out your heartbeat matched mine
 
                         


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-05-27 @ 07:09:52
Postat av: Becka

Oj.. tryckte visst på "skicka kommentar" innan jag skrivit nåt, hehe! Ooops!



Skulle i alla fall skriva att du har tagit väldigt fina och mysiga kort :)

2008-05-27 @ 07:10:48
Postat av: misswar

Grymma bilder! Den gör vi om!

2008-05-27 @ 18:17:11
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Terese

Vilka fina bilder! Jag borde bli bättre på att ta bilder jag också. Måste plugga på inställningarna i kameran lite bättre, fast egentligen kunde jag behöva en ny kamera. En fotokurs hade varit trevligt. :)

2008-05-28 @ 14:56:25
URL: http://theshillyshallyhen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0