Like you said

Känns lite tungt idag. Verkar vara nåt som går. Har funderat en massa dom senaste dagarna, och samtidigt fått höra tankar och svårigheter från annat håll. Det får mina funderingar att kännas väldigt obetydliga (inte för att någon annan får mej att känna så, beror bara på mej själv). Men vet ju att bara för att någon annan har det mycket jobbigare så ska inte jag känna att jag inte har någon rätt att vara nere. Hade skrivit ner massa innan, men det tänker jag behålla för mej själv, kändes lite väl utlämnande. Kan i alla fall säga att det absolut inte är någon stor grej, bara jag som har lika svårt som vanligt att reda ut mina tankar.

Should leave I guess I know I should
...

Could stay I guess I know I could


Kommentarer
Postat av: Fia!

vänskap är till för att ge och för att ta! ryck upp min dörr och kom in. Det är min tur nu! Kanske löser sig allt med kvällens alkoholintag? För min del är det så! puss i pannan!

2008-03-29 @ 16:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0