It's beginning to get to me

Blev utmanad av Terese så här kommer en sån där lista med frågor då =) struntar i att utmana några andra, men dom som vill får gärna svara på dom ändå =)

1. Vad gjorde du för 10 år sen? Då hade jag slutat sjuan och såg inte fram emot två år till på högstadiet. Sen måste jag nog kolla lite kort, för kommer inte ihåg vad som hände den sommaren..Jo, i juli åkte vi till Tyskland för att hälsa på släktingar..och sen vet jag inte så mycket mer..
2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag: Hmm..så lång är nog inte listan ens. Men ska iaf till barnmorskan (för att få nya p-piller), och hämta mina skor hos skomakaren. Och så borde jag väl föra över pengar till syrran. Sen var det väl inte så mycket mer måsten för idag..
3. Godis jag gillar: Älskar körsbär och såna där rosa och blåa flaskor.
4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär: Oj, det är mycket pengar det..Jag skulle väl dela med mej en del till dom närmsta. Shoppa en massa, skulle verkligen behöva ha en ny dator och en ny kamera, och kanske en ny telefon, o så säkert en massa onödiga saker. En större lägenhet skulle ju inte heller vara helt fel, med plats för alla saker jag skulle köpa =) och sen resa en massa, och eftersom jag har råd så får naturligtvis vänner och familj följa med =) Och så skulle jag förhoppningsvis ta mod till mej och göra den där tatueringen som jag kommer att vara för snål (och kanske för feg..) för att göra i höst...
5. Städer/orter som jag bott i: Karlskoga, Skövde, Göttingen och Eskilstuna.

I know more of the stars and sea
than I do of what's in your head
...
I'm gasping for the air to fill
my lungs with everything I've lost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0