I tveksamhetens tid

Snart är det sommarlov! Ska bara stå ut fram till torsdag eftermiddag, sen så! Sen blir det hem till föräldrarna på söndag. Känns ju lite både och, men ska bli skönt att komma "hemhem" och tänka över saker och ting. Fast det kommer kännas tomt på något sätt också..vet ju liksom var jag står men det känns ändå..

När tveksamhet gror
Då jag är långt från beslut
Då ingenting är som man tror
Inget är som det ser ut
...
Vågar jag be dig att stanna?

Men det är inte så illa som det verkar, även om jag vet vad vissa tycker..nä, var inte meningen att jag skulle skriva så mycket negativt nu, så det får va..

Ser i alla fall fram emot sommaren. Behöver paus från pluggandet och bara ta det lugnt. Sen blir det Pip, som nog kommer bli skitskoj, häng på ni som vill! =) Och Winnerbäck ska också ses. Och hoppas på att mina tjejer i Kga är hemma tillräckligt för att kunna umgås med mej =) Och så måste det styras nåt med E-tuna-tjejerna. Och att det blir nåt med Skövde-tjejerna också =) Tiden finns, för min del i alla fall, bara pengar som är ett hinder, men det fixar sig allt!

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag hoppas också att vi kan ses vid något tillfälle i sommar. Saknar er allihop.

Hoppas att du får ett långt skönt sommarlov och får den paus du behöver. Jag vet inte exakt vad det handlar om, men kanske det kan hjälpa att komma hemhem ett tag. :) Jag ska också se Winnerbäck i sommar, vilket blir trevligt. Har inte sett honom förut faktiskt.

Vad är Pip?



Ha det bra. Kram.

2008-06-11 @ 18:54:14
URL: http://www.theshillyshallyhen.blogspot.com
Postat av: Anna

Kommer du vara i Kga hela sommaren? Jag kommer dit nån vecka iaf, jag är ledig v 28-29 så då dyker jag upp, men jag missar Pip tyvärr. Buhu. Gött med sommarlov! Jag har några restuppgifter kvar som jag drar ut på, huvva.



Kram!

2008-06-13 @ 10:51:19
URL: http://www.gunborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0