Details in the fabric

Snart dags att åka hem till Karlskoga. Har varit lite tomt här de senaste dagarna, men känns ändå lite småtråkigt att åka hem, speciellt när jag vet att jag kanske inte kommer att bo här i höst. Har trivts jättebra här, men måste ha nåt större nu. Hoppas att lägenheten som Fia och jag vill ha finns kvar imorrn bara. Finns mycket som jag kommer sakna med det här huset, men är dags att gå vidare..och förhoppningsvis till det (ännu) bättre.

Hold your own, know your name
And go your own way
And everything will be fine

Och så en liten bild på min troligtvis blivande sambo =)

Kommentarer
Postat av: Terese

Du är utmanad. Se min blogg. :)

2008-06-23 @ 16:58:44
URL: http://www.theshillyshallyhen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0