Utan dina andetag

Min blogg verkar vara lite skum..skrev ett inlägg för en vecka sen som inte syns, men det finns i arkivet (inte som utkast). Så får väl se om det här inlägget kommer upp då, det märks väl =)

Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mej svag
Men jag vågar inte väcka dej nu

Har haft en riktigt bra helg!
I torsdags åkte jag hem till mitt e-tuna och min lilla lägenhet som jag kommer att sakna lite grann efter flytten. Just ja, flytten blir av! Fia och jag blir sambos from 1 september =) Blir skitbra tror jag! I alla fall, kom dit i torsdags och på kvällen skulle jag träffa Becka för att ta en öl..som blev fem..kanske var lite dumt, men vi hade himla kul. Lyckades för övrigt glömma bort att Frida skulle ringa för att få extranyckeln, men det löste sej som tur var, kände mej rätt så taskig där ett tag..Väl hemma blev det ett varsitt glas aurora och sen återupptogs en vana, en mycket trevlig en, men också lite jobbig, precis som någon sa..
Upp tidigt på fredan för att åka till Fia, och Becka var lika pigg som jag, eller okej, jag var nog något segare.. :P Det bar i alla fall iväg mot Trosa och jag kom fram till att det var en väldigt mysig stad med mycket fina hus. På kvällen blev det grillning och sen iväg till Trosa igen, där vi stod i kö i en och en halv timme...Men vi hade kul när vi väl kom in =)
På lördan blev det en myskväll i e-tuna och upp tidigt igen på söndan för att åka till Kolmården med familjen.



Som ni ser fungerar min kamera igen! Hade tydligen dåliga batterier i den (nej, dom hade inte "dött"). Hur ska jag veta att vissa batterier är bättre än andra? :P

Något mer skoj som händer inom kort? Ska träffa två gamla klasskompisar i veckan och det blir nog kul. Synd att man tappar kontakten med vissa..men då är det ju bra att man kan ta upp den igen =)

Kommentarer
Postat av: Misswar

Men det löste sig ju!!! Tack för att du är världens bästa granne! Hur ska jag klara mig utan er???

2008-07-02 @ 13:52:13
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Terese

Ah, nu kom det där förra inlägget upp ser jag. Undrade vad som hände med det. :)

Du verkar ju ha haft trevligt. Så ni har hittat lägenhet nu då? Studentlägenhet eller en vanlig? Lycka till med flytt och allt.

Kram.

2008-07-06 @ 00:21:10
URL: http://www.theshillyshallyhen.blogspot.com
Postat av: michaela

vilka fina bilder!

2008-07-29 @ 21:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0