Den som dör får se/Markus kyrkogård

Faan..vad har jag nu gett mej in i..eller det kanske kan bli riktigt bra tillslut, men just nu känns det rätt jobbigt..o veligt..vill ju bara att allt ska vara lätt och inte vara tvungen att ta såna här beslut! Dumt iofs att tänka i förväg, kanske skiter sej med allt, o så står jag där och har inget kvar, eller också faller allt på plats av sig själv. Vore ju skönt om det kunde göra det, men har en känsla av att det inte kommer att bli så. Det kommer nog krävas att jag bestämmer mej. Men om man inte vet vad man vill då? En av vägarna känns lätt att gå, men vad är det då jag går miste om? En annan kommer troligtvis innebära en saknad, men den kommer väl att gå över, om det nu funkar på annat håll. Och den tredje känns som ett stort steg, som jag känner mej väldigt osäker på. Gaaaah! Vill våga satsa, men är för rädd för att det ska bli fel..

Hur kan du veta säkert? Hur kan du veta klart innan du ens testat?
...
Vad hoppas du? Vad önskar du? Vad vill du?
Är du rädd? Är det så? Du är rädd? Du är rädd?
Om du är rädd sluta med det. Om du är bränd o rädd lägg av med det.
Lita på mig börja med det. Lita på mig. Testa det.


Kommentarer
Postat av: Becka

jag har ju absolut inte hängt med i svängarna här men jag antar att det har med det vanliga samtalsämnet att göra. Det går ju tyvärr inte att råda dig i den frågan eftersom du måste följa dina känslor. Det enda rådet jag kan ge är att inte fundera och analysera så mycket (vi lärare är ju bra på sånt).. agera mera!



Hoppas allt är bra. Puss ohc kraam!

2008-08-07 @ 22:59:43
Postat av: Misswar

Ikväll har jag faktiskt en längtan till E satt in.... SNART...

2008-08-12 @ 20:31:04
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Terese

Kill Hannah kommer ju att spela i Göteborg och i Stockholm också, så du kanske kunde få chansen att se dem du med. :)

2008-10-05 @ 12:04:44
URL: http://www.theshillyshallyhen.blogspot.com
Postat av: Becka

Du är TRÅKIG!! Konfrontera mera! Analysera mera! PUBLICERA MERA!!



Hahahahaha!

2008-11-27 @ 10:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0