Yellow

Och så var det en ny vecka efter en riktigt bra helg. Var ju ute och åt med Fia i fredags och i lördags blev det bowling. Det var riktigt länge sen jag bowlade sist och det märktes väl. Är väl i och för sig inte allt för bra annars heller, men skoj är det! Den här gången lyckades jag vara extra klantig och tappa klotet bakom mej, men jag skyller allt på att jag nog har för spinkiga fingrar :P och jag var ju inte ensam om att slänga klot omkring mej så.. =)

Look at the stars
Look how they shine for you
And everything you do

Början av veckan har också varit bra. Har ju praktik nu och är inne på andra veckan. Går riktigt bra med det mesta och det enda som är jobbigt är att jag måste upp vid sju varje morgon..inte kul för morgontrötta mej! Är i alla fall glad att det fortsätter att gå uppåt, ingen mer nedstämdhet tack! Inte ens snöandet fick mej att bli på allt för dåligt humör, fast jag vill ju ha ordentlig, varm vår. Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0