High drama

Sitter här och äter chips och dricker cola för att försöka bli mej själv igen efter en utekväll. Kvällen började med after work, vilket passade bra efter en lång vecka med praktik och sen hem för spel och mer att dricka.

Obviously something's got to be done
or else I'll end up like one big bleeding heart
and that's not good at all


Tidigare hade jag, Fia, Pauline och Martina gjort en chansning och köpt biljetter till Club Killers som skulle spela på Raw. Ingen av oss visste nämligen om dom var bra eller inte. Men vi gav oss alltså av till Raw, där ingen av oss, för ovanlighetens skull, knappt kände igen en enda en, och efter lång väntan (eller kanske inte så lång?) började dom spela, och vi kom fram till att vi hade gjort en bra chansning. Det var riktigt skön musik. Och jag ger spelningen fem toasters. Toppenkul. *tummen upp* :P

I'm far too smart to get fooled by myself

Nu blir det bakishäng med Fia och Pauline. Med film, och pizza om ett tag, om vi orkar.

Kommentarer
Postat av: fia!

Pizzan fick fyra toasters av mig. toppenkul!
sorry över att du inte fick sova sked med din underbara söta helt glamourösa sambo (jag).
en annan dag, en annan tid, ett annat liv.
sov gott. för det tänker jag göra en stund idag!
Puss

2008-04-19 @ 17:05:37
Postat av: jennie

det kunde jag ju ha sagt att dom var/är! :D :D

2008-04-20 @ 10:48:47
URL: http://iolani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0