Collide

Fan vad det går upp och ner. Härom dan rann tårarna och idag hade jag svårt att sluta le under eftermiddagen. Har nog ingen bra förklaring till varken det ena eller andra, men solskenet och att det börjar bli varmt och skönt ute gör nog mycket till. Har längtat efter våren och värmen. Och naturligtvis var jag ju tvungen att passa på att njuta extra mycket av vårvädret så jag drog med mej tre söta grannar ut för att äta glass. Glass är gott, väldigt gott =)

The dawn is breaking
A light shining through
You're barely waking
And I'm tangled up in you

Nu känns det i och för sig mindre bra. Har haft sjukt ont i magen större delen av kvällen, så pass att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Någon nämnde magkatarr, men det vill jag ju inte ha..men så länge jag bara mår mindre bra på grund av konkreta saker som går att förklara, är jag väl relativt nöjd ändå..

Don't stop here
I lost my place
I'm close behind

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag känner igen det där alltför väl, när det går upp och ner. Jag vet inte heller riktigt varför, men antar att det är stress och oro, och kanske ibland också hormoner. Det hör väl lite till årstiden också kanske, när det varit mörkt och trist ett tag. Man blir ju lätt lite instängd när man sitter i en etta över vintern. Skönt att du har bra vänner nära i alla fall. :)

Hoppas det blir bättre med magen. Kanske magont också kan vara kopplat till stress och oro?

Kram.

2008-04-02 @ 11:35:45
URL: http://theshillyshallyhen.blogspot.com
Postat av: Fia!

söten! you are my wonderwall..

2008-04-02 @ 19:40:27
Postat av: Pauline

Va kul, nu hittade jag hit :) hihi.
Hoppas det är bättre med magen idag, annars får du krya på dej!

2008-04-02 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0