Chasing cars

Idag har det varit en bra dag. Det gick jättebra på min partnerskola och det känns bra och jobba med de här små tjejerna. Idag känns det som att jag nog är inne på rätt spår igen, till skillnad från andra dar då jag till exempel hellre bara skulle vilja rymma iväg med en cirkus =) På eftermiddagen hade Fia, Frida o jag pratat om att gå på after work, men Fridus övergav ju oss och Fis och jag kom på andra tankar. Det blev istället en grymt god pizza på Grappa och sen visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på, så det blev en kort promenad och sedan hemåt för kortspel i korridoren och lite att dricka. Kände oss dock inte så jättesugna på att festa, så nu sitter jag här, ensam, mätt och trött. Och lite småkallt är det också. Vore bra om elementen kunde fungera som de skulle..men dom kanske ska vara avstängda nu..? I alla fall, tänkte ta till vara på det goda humöret och vänta med att sova en stund till..för imorrn måste jag ta tag i pluggandet...

If I lay here, if I just lay here
Would you lie with me and just forget the world

Som vanligt när jag sitter och gör ingenting börjar tankarna snurra. Det är fortfarande en bra dag/kväll/natt, men det här känns bara så konstigt, så himla skumt. Borde jag göra nånting åt det, men vad då i så fall, eller bara låta det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0