All I have

Visste väl att jag skulle skriva här allt mer sällan, men ska väl försöka hålla liv i den ett litet tag till i alla fall.

Bitter fucking sweet

Är så härligt att vårvärmen har hållt i sej! (Eller är i och för sig dåligt med sol idag, men det gör inte så mycket eftersom jag ändå tänker vara inne för att försöka bli mitt riktiga jag igen efter gårdagen.) Den här helgen har nämligen till större delen tillbringats ute. I fredags gick vi till rothoffsparken och spelade kubb och mös, och igår var vi i djurgårdsparken och grillade och spelade kubb och brännboll. Att få iväg en boll med ett brännbollsträ är väl inte någon av mina bättre kvalitéer, men riktigt skoj var det ändå.

This is all that I can say
This is all that I can take
This is all that I can give

Veckan som kommer nu är min sista på min VFU (praktik för dom som undrar). Eller blir ju bara en tredagarsvecka eftersom det är första maj och så. Känns lite tråkigt, men också skönt, för det blir ju rätt så intensivt, så det ska bli skönt att slippa vara trött hela veckorna :) och komma tillbaka till den vardag jag är van vid. Det vill säga: ca två halvdagar i veckan :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är inte alls avundsjuk på dig ditt as... jag vill också.. men ändå inte..

2008-04-28 @ 20:32:04
Postat av: michaela

PRECIS som jag skrev i min blogg just precis prick nu! (om vfu:n alltså)

michis e lika med kod o grejer

2008-05-02 @ 09:19:26
URL: http://michaeala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0